Урок: 175-177-м ш стр? Тема? +анталёк?





НазваниеУрок: 175-177-м ш стр? Тема? +анталёк?
Дата публикации03.07.2014
Размер97.3 Kb.
ТипУрок
100-bal.ru > География > Урок
У=ё урокён план - конспекч.

Хат.рлекен.% Игнатьева Анисия Павловна: Шупашкарти 12-м.ш шкулти аслё категорилл. чёваш ч.лхи в.рентекен

Чёваш ч.лхи? – 6-м.ш класс: 59-м.ш урок: 175-177-м.ш стр?

Тема? +анталёк?

Урок форми? Интерактивлё меслетпе усё курса ирттерн. урок?

Урок т.с.? (Тип урока?) Хутёш урок? _ Комбинированный урок?

Меслет? (Метод?) Коллективно - творческая работа?

Самостоятельная работа с учебником: со словарем?
Урок эпиграф.% +ут =анталёкён япёх =анталёк =ук?- У природы нет плохой погоды?
Сапёрлёх т.ллев.% ачасене =анталёка сёнама в.рентесси: =ут =анталёка упрама хистесси?

П.л\ т.ллев.% сёмахсене т.р.с =ыхёнтарасси: асра хёвармалли сёмахсене =ир.плетесси: предложенисене т.р.с вулама в.рентесси?

Аталантару т.ллев.% ачасенче кала=у ч.лхине: т.р.с вулавне: выляс туртёмне аталантарасси* ёс-тёна =ив.члетесси: тимл.хе \стересси?
Лексика материал.% =анталёк – 1)погода* 2)климат

=ут =анталёк _ природа

н\р. (прил?) _ влажный: сырой

т.трелл. _ туманный: пасмурный

тип. (прил?) _ сухой

шёрёх (прил?) _ жаркий
Урок мел.сем: меслеч.сем% в.рентекен сёмах.: в.рентекенпе ачасен хушшинчи кала=у: ыйту-хурав: кала=упа илемл. вулав: аудировани: словарь .=не туни: вёйё выляни:: сасёсене т.р.с калама хёнёхтарни?

Пуплеве аталантарас хёнёхусем%

1? Ыйтусене тулли хурав пани?

2? +.н. сёмахсемпе .=лени?

3? Предложенисем й.ркелени?

4? Ачасем хёйсен шухёш.сене палёртни?
Курёмлёх хат.р.сем% экран: мультимедийлё проектор: словарьсем
Киле .=% _ Текста илемл. вулама хат.рленесси (175-176 стр)?

_ Словарьти сёмахсене пёхмасёр в.ренесси?

Урок юхём.

  1. Класа урока й.ркелесси?

1?1? Техника хёрушсёрлёх правилисене пёхённине асёрхани?

_ Хёрушсёрлёх правилисене пурте пёхёнатпёр-и ?

_ Портфель хёй.н вырён.нче_и?
2?1? Урока кирл. хат.рсене т.р.слени?

_ Урока кирл. хат.р.сем пурте пур-и?Т.р.сл.р!

_ Ытлашши ним.н те =ук-и?

_ Парта =инче тирпейл.-и?

_ Т\рленсе тётёмёр?

3? Гимн юрлани (1 куплет тата хушса юрламалли)?

4? Сывлёх сунни?
II? «Туслёх к.пер.» урлё ка=асси?

_ Чёваш ч.лхи урокне лекес тесен сир.н «Туслёх к.пер.» урлё ка=малла? Кам та кам предложени т.р.с й.ркелет _ =авё к.пер урлё ка=нё шутланать? Тема% «Паянхи кун»? +ак схемёпа .=летп.р? Тархасшён!

1 № слайд? O → O → O → O

_ Маттур: ачасем! «Туслёх к.пер.» урлё ка=рёмёр тесе шутлёр?
III? Ачасен кёмёл-туйёмне =.клесси?

_ Хал. эсир пурте чёваш ч.лхи урок.нче? Хёвёр в.ренекен пулнине =ир.плет.р? Дневниксене кётартёр?
_ Ачасем: Х\т.лев=.-анне палёк. =ине =ырнё сёмахсене аса илтер.р-ха: тархасшён?

«Кил.ш\пе юратура пурёнакан ачамсем пилл.хл.»?
_ Ачасем: пилл.хл. пуласч.: паян та урокра п.р-п.ринпе кил.штерсе .=лесч.!

?

_ Пир.н девиз% Хастарлё: хыт утёмлё пулёр:

+.р-шывён хастар ачисем:

Вут кайёклён в.=.р: ан юлёр:

Ан юлёр кун-=ул уттинчен?
_ Ачасем: эпир сир.нпе кашни урокрах хастар в.ренекене палёртатпёр? Паян мана пулёшакан. Денис пул.?

Диалог% учитель_в.ренекен

_ Денис: эс. хир.= мар-и?

_ Эп. п.рре те хир.= мар (эп. пит. хавас)?

_ Апла пулсан: эс. кил.шет.н?

_ +апла: эп. кил.шет.п?

_ Тархасшён: хёвён вырённа йышён?

Пулёшакан (оператор) кашни уйрём ача урокра м.нлерех алё =.клесе хуравсем панине шута илет: балсем лартса п.т.млетсе пырать)?

IV? Ачасен кёмёл-туйёмне палёртасси?
_ Ачасем: сир.н кёмёлсем м.нле? М.нш.н =авён пек? Айтёр: п.р-п.ринчен ыйтса п.лер! +ак схемёпа .=летп.р?

3 № слайд O → O O ← O
V? Урок темипе: т.ллев.семпе паллаштарасси?
_ Паянхи урок теми? _ +анталёк?

_ Паян эпир сир.нпе урокра% сасёсене т.р.с калама хёнёхёпёр:

в.ренн. сёмахсене =ир.плетсе хёварёпёр;

в.рен\ к.некипе: словарьпе .=л.п.р?
VI? В.реннине аса илсе =ыхёнуллё пуплеве аталантарасси?
1? Дежурнёя кала=тарни%

_ Паян класра кам дежурнёй?

Ача? ???

2? +анталёкпа паллаштарни?

_ +анталёкпа паян кам паллаштарать?

Ача? ???
VII? Килти .=е т.р.слени% словарьти сёмахсем

1? Сёмахсене асра хёварассипе .=лесси?
VIII? Кану саманч.? Хускану – вёйёсем (Игра-энергизатор)

1? «+.рп.л.т»%

_ Эп. «=.р» тесен _ хёвёр умёрта ви=. хутчен алё =упатёр: «п.л.т» тесен _ алёсене =\ле =.клесе пу= тёрринче ви=. хутчен алё =упатёр?

2? «Урай мачча»%

Эп. «урай» тесен _ алёсене айккинелле саратёр: «мачча» тесен _ пу= тёрринче ви=. хутчен алё =упатёр?

3? «Ура – алё»%

Эп. «ура» тесен _ урасемпе тапёртататёр (ура =ине тёратёр): «алё» тесен _ (ларатёр) ви=. хутчен алё =упатёр?
IX? +.н. темёна ёнлантарасси?_ Текстпа .=лесси?

1?Ч.лхе зарядки? – Фонозарядка?

_ Малтан яланхи пекех ч.лхе-=ёвара вулама хат.рлер?

2? Вёйё? «Итл.р те теп.р хут калёр!»
1) +ан-=ан-=анталёк: =ут =анталёк* п.л-п.л-п.лтер.ш: п.лтер.шне

сём-сём-сёмахён: сёмахпа* уйрём-уйрём-уйрёмах

пурин-пурин-пуринш.н те* ирт-ирт-иртн.ш.н

н\р.-н\р.-н\ретсе: =.ре н\ретсе* кён-кён-кёна: ёшётать кёна

сип-сип-сипл.* а==.-а==.: юла==.: тёвайма==.: пултара==.

йы-йы-йывё=* а==.-а==.: юрла==.: савёна==.: хёвара==.

2) улму==и сёмаха ик. хут май.пен: ви==. хут хёвёрт: хут май.пен калаттарасси
3? Словарь .=.% _ доска =инчи: текст в.=.нчи ку=арусемпе .=лесси

+анталёк – 1)погода* 2)климат

=ут =анталёк _ природ

н\р. (прил?) _ влажный: сыро

т.трелл. _ туманный: пасмурный

тип. (прил?) _ сухой

шёрёх(прил?) _ жаркий

_ ку=арусене словаре =ырса хурасси

4? Текста вуласси%

_ кашний. хёй т.лл.н =урма саспа

_ черетпе саспа кашний. п.рер предложени

5? +.н. сёмахсемпе предложени й.ркелесси е текстра тупасси?
6? Текста ёнланнине т.р.слесси?





1

2

3

4

5

6

7

8

9

_




?

?




?

?




?

?

_

?







?







?








Вёйё «Т.р.с _ т.р.с мар»%

1? «+ут =анталёк» вырёсла _ погода?

2?+анталёк сёмахён ик. п.лтер.ш пур?

3? «Умеренный климат» чёвашла вётам =анталёк пулать?

4? Пир.н патра =улталёк.пех пит. сив.?

5? Х.лле сив. чылай хушё тёрсан йывё=сем те аптра==.?

6? Пысёк сив.ре улму==исене уйрёмах йывёр килет?

7? +улла пир.н патра ытлашши шёрёх?

8? +уркунне вара пуринш.н те ырлёх?

9? Пир.н тёрёхри =анталёк сывлёхшён пит. усёллё?

X? В.реннине =ир.плетесси? Кластер тёвасси?
Ачасем: =анталёк м.нле-м.нле пулать? ( 1-м.ш хён?: 176-м.ш стр?)

+анталёк% (практика тетрач.сене =ыратпёр)?
XI? Синквейн =ырасси? +анталёк% (176-м.ш стр?)

_ 2 паллё яч.

_ 3 глагол

_ 4 сёмахран тёракан пуплев (афоризм)

+анталёк _ пир.н шанчёклё тус?

_ ёнлантару сёмах. (пурнё=)
XII? +ыру .=.? 4-м.ш хёнёхтарёва пурнё=ласси: 177-м.ш стр?

_ малтан сёмахпа ушкёнсенче: кайран кашний. уйрёммён_ =ырса?
XIII? Киле .= парасси?

_ Теп.р урок хё=ан пулать? (Дневниксене =ырасси?)

_ Текста илемл. вулама в.ренсе килесси% 175-176 стр?

_ Словарьти сёмахсене пёхмасёр в.ренесси?
XIV? Урока п.т.млетесси?

_ Ачасем: сире урок кил.шр.-и? М.нш.н?

_ Паян эпир сир.нпе урокра м.н-м.н турёмёр?

_ Теп.р урокра сир.н м.н-м.н тёвас килет?

_ Сир.н шутпа: паянхи урок м.нле иртр.?

XV? Ачасен .=не хак парасси?
XVI? Урока в.=лесси?

_ Урок п.тр.? Урокшён тавтапу=?

_ Сывё пулёр: ачасем?

_ Тепре т.л пуличчен?

Хушма материал

Дежурнёя кала=тарни?

Учитель% Паян класра кам дежурнёй?

Ача (вырёнтан ура =ине тёрса)% Паян класра эп. дежурнёй? Мана Чапуркина Аниса тесе ч.не==.? (Эп. Чапуркина Аниса ятлё?) Эп. Шупашкарти (Шупашкар хулинчи) п.т.м.шле вётам п.л\ паракан 12-м.ш номерл. шкулта 6-м.ш Б клсра в.ренет.п?

Учитель% Доска умне тух: тархасшён!

Ача (доска ум.нче)% Хал. ик. пин те тёххёрм.ш =ул пырать? Паян нарёс уйёх.н тёххёрм.ш.? Тунти кун? Хал. ви==.м.ш урок пырать?

Класра ??? =ук: ыттисем пурте пур? (Класра пурте пур?) Класс урока хат.р?

Ачасен хушма ыйтёв.сем

1? Эс. хё=ан (=ул: уйёх: число) =уралнё?

2? Эс. ё=та =уралса \сн. ?

3? Хал. эс. ми=ере?
Учитель% _ +анталёкпа паян кам паллаштарать?

Ача (вырёнтан ура =ине тёрса)% +анталёкпа паян эп. паллаштратёп? Мана Чапуркина Аниса тесе ч.не==.? (Эп. Чапуркина Аниса ятлё?) Эп. Шупашкарти (Шупашкар хулинчи) п.т.м.шле вётам п.л\ паракан 12-м.ш номерл. шкулта 6-м.ш Б клсра в.ренет.п?

Учитель% Доска умне тух: тархасшён!

Ача (доска ум.нче паянхи =анталёкпа т\р килекен предложенисене калать)%

+анталёкпа паллаштарни?

1? Хал. х.л (=уркунне: =улла: к.ркунне)?

2? Кёрлач (нарёс: пуш: ака: =у: =.ртме: утё: =урла: авён: юпа: ч\к: раштав) уйёх. пырать?

3? Кун к.ске: =.р вёрём? +.р к.ске: кун вёрём? Кун вёрёмланса пырать?

4? Паян урамра ик. градус ёшё (сив.)? +анталёк ёшё (пёчё: шёрёх: сулхён: сив.) тёрать?

5? Х.вел (х.ртсе) пёхать (пёхмасть)? Х.вел пёхать: анчах х.ртмест? Т\пе янкёр таса: кён-кёвак тёрать? Х.вел курёнмасть: вёл п.л.т хы=не пытаннё?

6? +анталёк уяр (п.л.тл.: т.кс.м: ёмёр)?

7? Лёпкё =ил в.рет? +ил кёшт кёна в.ркелет? +ил в.рмест? +ур=.ртен сив. =ил в.рет? Кёнтёртан ёшё (лёпкё) =ил в.рет?

8? +анталёк т\лек?

9? Урамра шурё (й.пе) юр =ёвать (=умасть)? Ёшё (сив.) =умёр =ёвать? В.т. =умёр п.р.хет?

10? +.р =инче шурё юр выртать? П.т.м =.р юрпа вит.нн.? +.р =инчи юр ир.лет? Сим.с курёк шётать?

11? Юхан шывсемпе к\л.сем: =ырмасем: п.весем хулён пёрпа вит.нн.? Хулён пёр: шурё юр ир.лет? +ырмасенче к.рлесе шыв юхать?

12? +улсем вырён.-вырён.пе пёрлак? +улсем таса мар: пылчёклё? +улсем =ине пылчёк тухать? +улсем тусанлё? +улсем й.пе?

13? Йывё=сем =ап-=ара (шап-шурё: сип-сим.с)? Йывё=-курёк сим.с тум тёхёнать? Йывё= =ул=исем сарё: хёмёр: сим.с: х.рл. т.сл.?

14? Мана паянхи =анталёк кил.шет (кил.шмест): м.нш.н тесен ???

Ачасен хушма ыйтёв.сем

1? +улталёк вёхёч.сене каласа тух: тархасшён!

2? К.рхи (х.ллехи: =урхи: =уллахи) уйёхсене каласа тух: тархасшён!

1? Эс. =улталёкён хёш вёхёт.нче =уралнё?

2? Эс. м.нле уйёхра =уралнё?

3? Сана =улталёкён хёш вёхёч. ытларах кил.шет? М.нш.н?
Учитель% _ Теп.р урок хё=ан пулать?
Ача дневнике у=ать (вырёнтан ура =ине тёрса)% Теп.р урок тунти кун: нарёс уйёх.н 11-м.ш.нче: пилл.км.ш урок: вун п.ррем.ш кабинетра пулать?
Ачасен хушма ыйтёв.сем

1? Эс. ё=та (хёш хулара) пурёнатён?

2? Эс. шкулта ми=ем.ш =ул чёваш ч.лхи в.ренет.н?

3? Сир.н чёваш ч.лхи урок. эрнере ми=е хут пулать: хёш кунсенче?





Добавить документ в свой блог или на сайт

Похожие:

Урок: 175-177-м ш стр? Тема? +анталёк? iconПрограмма по формированию навыков безопасного поведения на дорогах...
«Виды преобразования текста» сокращение текста, план (стр. 170-171), тезисы (стр. 173), упр. 324, выписки (стр. 175), конспект (стр....
Урок: 175-177-м ш стр? Тема? +анталёк? iconПрограмма по формированию навыков безопасного поведения на дорогах...
Стр. 34, стр. 177 §6 – использование грамматических времён и конструкций для выражения будущего
Урок: 175-177-м ш стр? Тема? +анталёк? iconПрограмма по формированию навыков безопасного поведения на дорогах...
Сравнительная оценка реакционной способности альдегидов и кетонов (составить уравнения реакций), способы получения альдегидов и кетонов...
Урок: 175-177-м ш стр? Тема? +анталёк? iconУрок «Монотипия» стр. Открытое занятие для детей и родителей стр....
Урок «Монотипия» стр
Урок: 175-177-м ш стр? Тема? +анталёк? iconКонспект урока русского языка в 6 классе на тему «БуквыЧиЩв суффиксах чик и -щик»
Материал: учебник, стр. 177-178, карточки с заданиями, дополнительные материалы к уроку
Урок: 175-177-м ш стр? Тема? +анталёк? iconЕщё раз о хозрасчёте стр. 202 Последний штрих стр 204
Что происходит на хлебном фронте стр. 164 О неиспользованных резервах стр. 168 О модернизации стр. 171 Нэп по Ленину в исполнении...
Урок: 175-177-м ш стр? Тема? +анталёк? iconУрок №2 стр. 10 Урок №3 стр. 20
Рабочая программа составлена в соответствии с Программой общеобразовательных учреждений. Литература 5-11 классы (Базовый уровень)...
Урок: 175-177-м ш стр? Тема? +анталёк? iconРеферат Отчет 175 стр., 4 приложений, 6 табл., 65 источников правила...
Правил, пояснения к ответам гу «гги» на замечания и предложения гу «вниигми-мцд»
Урок: 175-177-м ш стр? Тема? +анталёк? icon2 «А» Математика
Пособие: стр. 139 №1,2,3; стр. 143 №1,2,3; стр. 145 №1,2,3; стр. 149 №2,3; стр. 158 №3,4,6
Урок: 175-177-м ш стр? Тема? +анталёк? iconТема : «Бабочки»
Стр. 71, упр. 45. Учить стихотворение наизусть Повторить слова, стр. 98, упр. 4, стр. 104 105. Упр. 3(1,2) перевод
Урок: 175-177-м ш стр? Тема? +анталёк? iconТема: «Веселая бабочка и грустный муравей» (техника – метод тычка)
Стр. 71, упр. 45. Учить стихотворение наизусть Повторить слова, стр. 98, упр. 4, стр. 104 105. Упр. 3(1,2) перевод
Урок: 175-177-м ш стр? Тема? +анталёк? iconУрок Тема, стр учебника
Введение в визуальную коммуникацию (Adobe Photoshop, учебник «Информационная культура» 10 класс)
Урок: 175-177-м ш стр? Тема? +анталёк? iconТема: Двумерные массивы. Цель
Место работы: моу «Средняя общеобразовательная школа №177 с углубленным изучением отдельных предметов» Ново-Савиновского района г....
Урок: 175-177-м ш стр? Тема? +анталёк? iconУрок английского языка Учитель: Устьянцева Надежда Викторовна
Выполнение упр. 63 стр. 81 (заполнить декларацию в Рабочей тетради, использую Приложение 5 на стр. 200 в учебнике)
Урок: 175-177-м ш стр? Тема? +анталёк? iconПрограмма по формированию навыков безопасного поведения на дорогах...
...
Урок: 175-177-м ш стр? Тема? +анталёк? iconТребования к письменным работам Объем текста работы
Объем текста работы определяемом видом работы: выпускная квалификационная работа – 50-75 стр.; курсовая работа – 25-30 стр.; реферат...


Школьные материалы


При копировании материала укажите ссылку © 2013
контакты
100-bal.ru
Поиск