Скачать 97.3 Kb.
|
У=ё урокён план - конспекч. Хат.рлекен.% Игнатьева Анисия Павловна: Шупашкарти 12-м.ш шкулти аслё категорилл. чёваш ч.лхи в.рентекен Чёваш ч.лхи? – 6-м.ш класс: 59-м.ш урок: 175-177-м.ш стр? Тема? +анталёк? Урок форми? Интерактивлё меслетпе усё курса ирттерн. урок? Урок т.с.? (Тип урока?) Хутёш урок? _ Комбинированный урок? Меслет? (Метод?) Коллективно - творческая работа? Самостоятельная работа с учебником: со словарем? Урок эпиграф.% +ут =анталёкён япёх =анталёк =ук?- У природы нет плохой погоды? Сапёрлёх т.ллев.% ачасене =анталёка сёнама в.рентесси: =ут =анталёка упрама хистесси? П.л\ т.ллев.% сёмахсене т.р.с =ыхёнтарасси: асра хёвармалли сёмахсене =ир.плетесси: предложенисене т.р.с вулама в.рентесси? Аталантару т.ллев.% ачасенче кала=у ч.лхине: т.р.с вулавне: выляс туртёмне аталантарасси* ёс-тёна =ив.члетесси: тимл.хе \стересси? Лексика материал.% =анталёк – 1)погода* 2)климат =ут =анталёк _ природа н\р. (прил?) _ влажный: сырой т.трелл. _ туманный: пасмурный тип. (прил?) _ сухой шёрёх (прил?) _ жаркий Урок мел.сем: меслеч.сем% в.рентекен сёмах.: в.рентекенпе ачасен хушшинчи кала=у: ыйту-хурав: кала=упа илемл. вулав: аудировани: словарь .=не туни: вёйё выляни:: сасёсене т.р.с калама хёнёхтарни? Пуплеве аталантарас хёнёхусем% 1? Ыйтусене тулли хурав пани? 2? +.н. сёмахсемпе .=лени? 3? Предложенисем й.ркелени? 4? Ачасем хёйсен шухёш.сене палёртни? Курёмлёх хат.р.сем% экран: мультимедийлё проектор: словарьсем Киле .=% _ Текста илемл. вулама хат.рленесси (175-176 стр)? _ Словарьти сёмахсене пёхмасёр в.ренесси? Урок юхём.
1?1? Техника хёрушсёрлёх правилисене пёхённине асёрхани? _ Хёрушсёрлёх правилисене пурте пёхёнатпёр-и ? _ Портфель хёй.н вырён.нче_и? 2?1? Урока кирл. хат.рсене т.р.слени? _ Урока кирл. хат.р.сем пурте пур-и?Т.р.сл.р! _ Ытлашши ним.н те =ук-и? _ Парта =инче тирпейл.-и? _ Т\рленсе тётёмёр? 3? Гимн юрлани (1 куплет тата хушса юрламалли)? 4? Сывлёх сунни? II? «Туслёх к.пер.» урлё ка=асси? _ Чёваш ч.лхи урокне лекес тесен сир.н «Туслёх к.пер.» урлё ка=малла? Кам та кам предложени т.р.с й.ркелет _ =авё к.пер урлё ка=нё шутланать? Тема% «Паянхи кун»? +ак схемёпа .=летп.р? Тархасшён! 1 № слайд? O → O → O → O _ Маттур: ачасем! «Туслёх к.пер.» урлё ка=рёмёр тесе шутлёр? III? Ачасен кёмёл-туйёмне =.клесси? _ Хал. эсир пурте чёваш ч.лхи урок.нче? Хёвёр в.ренекен пулнине =ир.плет.р? Дневниксене кётартёр? _ Ачасем: Х\т.лев=.-анне палёк. =ине =ырнё сёмахсене аса илтер.р-ха: тархасшён? «Кил.ш\пе юратура пурёнакан ачамсем пилл.хл.»? _ Ачасем: пилл.хл. пуласч.: паян та урокра п.р-п.ринпе кил.штерсе .=лесч.! ? _ Пир.н девиз% Хастарлё: хыт утёмлё пулёр: +.р-шывён хастар ачисем: Вут кайёклён в.=.р: ан юлёр: Ан юлёр кун-=ул уттинчен? _ Ачасем: эпир сир.нпе кашни урокрах хастар в.ренекене палёртатпёр? Паян мана пулёшакан. Денис пул.? Диалог% учитель_в.ренекен _ Денис: эс. хир.= мар-и? _ Эп. п.рре те хир.= мар (эп. пит. хавас)? _ Апла пулсан: эс. кил.шет.н? _ +апла: эп. кил.шет.п? _ Тархасшён: хёвён вырённа йышён? Пулёшакан (оператор) кашни уйрём ача урокра м.нлерех алё =.клесе хуравсем панине шута илет: балсем лартса п.т.млетсе пырать)? IV? Ачасен кёмёл-туйёмне палёртасси? _ Ачасем: сир.н кёмёлсем м.нле? М.нш.н =авён пек? Айтёр: п.р-п.ринчен ыйтса п.лер! +ак схемёпа .=летп.р? 3 № слайд O → O O ← O V? Урок темипе: т.ллев.семпе паллаштарасси? _ Паянхи урок теми? _ +анталёк? _ Паян эпир сир.нпе урокра% сасёсене т.р.с калама хёнёхёпёр: в.ренн. сёмахсене =ир.плетсе хёварёпёр; в.рен\ к.некипе: словарьпе .=л.п.р? VI? В.реннине аса илсе =ыхёнуллё пуплеве аталантарасси? 1? Дежурнёя кала=тарни% _ Паян класра кам дежурнёй? Ача? ??? 2? +анталёкпа паллаштарни? _ +анталёкпа паян кам паллаштарать? Ача? ??? VII? Килти .=е т.р.слени% словарьти сёмахсем 1? Сёмахсене асра хёварассипе .=лесси? VIII? Кану саманч.? Хускану – вёйёсем (Игра-энергизатор) 1? «+.р – п.л.т»% _ Эп. «=.р» тесен _ хёвёр умёрта ви=. хутчен алё =упатёр: «п.л.т» тесен _ алёсене =\ле =.клесе пу= тёрринче ви=. хутчен алё =упатёр? 2? «Урай – мачча»% Эп. «урай» тесен _ алёсене айккинелле саратёр: «мачча» тесен _ пу= тёрринче ви=. хутчен алё =упатёр? 3? «Ура – алё»% Эп. «ура» тесен _ урасемпе тапёртататёр (ура =ине тёратёр): «алё» тесен _ (ларатёр) ви=. хутчен алё =упатёр? IX? +.н. темёна ёнлантарасси?_ Текстпа .=лесси? 1?Ч.лхе зарядки? – Фонозарядка? _ Малтан яланхи пекех ч.лхе-=ёвара вулама хат.рлер? 2? Вёйё? «Итл.р те теп.р хут калёр!» 1) +ан-=ан-=анталёк: =ут =анталёк* п.л-п.л-п.лтер.ш: п.лтер.шне сём-сём-сёмахён: сёмахпа* уйрём-уйрём-уйрёмах пурин-пурин-пуринш.н те* ирт-ирт-иртн.ш.н н\р.-н\р.-н\ретсе: =.ре н\ретсе* кён-кён-кёна: ёшётать кёна сип-сип-сипл.* а==.-а==.: юла==.: тёвайма==.: пултара==. йы-йы-йывё=* а==.-а==.: юрла==.: савёна==.: хёвара==. 2) улму==и сёмаха ик. хут май.пен: ви==. хут хёвёрт: хут май.пен калаттарасси 3? Словарь .=.% _ доска =инчи: текст в.=.нчи ку=арусемпе .=лесси +анталёк – 1)погода* 2)климат =ут =анталёк _ природ н\р. (прил?) _ влажный: сыро т.трелл. _ туманный: пасмурный тип. (прил?) _ сухой шёрёх(прил?) _ жаркий _ ку=арусене словаре =ырса хурасси 4? Текста вуласси% _ кашний. хёй т.лл.н =урма саспа _ черетпе саспа кашний. п.рер предложени 5? +.н. сёмахсемпе предложени й.ркелесси е текстра тупасси? 6? Текста ёнланнине т.р.слесси?
Вёйё «Т.р.с _ т.р.с мар»% 1? «+ут =анталёк» вырёсла _ погода? 2?+анталёк сёмахён ик. п.лтер.ш пур? 3? «Умеренный климат» чёвашла вётам =анталёк пулать? 4? Пир.н патра =улталёк.пех пит. сив.? 5? Х.лле сив. чылай хушё тёрсан йывё=сем те аптра==.? 6? Пысёк сив.ре улму==исене уйрёмах йывёр килет? 7? +улла пир.н патра ытлашши шёрёх? 8? +уркунне вара пуринш.н те ырлёх? 9? Пир.н тёрёхри =анталёк сывлёхшён пит. усёллё? X? В.реннине =ир.плетесси? Кластер тёвасси? Ачасем: =анталёк м.нле-м.нле пулать? ( 1-м.ш хён?: 176-м.ш стр?) +анталёк% (практика тетрач.сене =ыратпёр)? XI? Синквейн =ырасси? +анталёк% (176-м.ш стр?) _ 2 паллё яч. _ 3 глагол _ 4 сёмахран тёракан пуплев (афоризм) +анталёк _ пир.н шанчёклё тус? _ ёнлантару сёмах. (пурнё=) XII? +ыру .=.? 4-м.ш хёнёхтарёва пурнё=ласси: 177-м.ш стр? _ малтан сёмахпа ушкёнсенче: кайран кашний. уйрёммён_ =ырса? XIII? Киле .= парасси? _ Теп.р урок хё=ан пулать? (Дневниксене =ырасси?) _ Текста илемл. вулама в.ренсе килесси% 175-176 стр? _ Словарьти сёмахсене пёхмасёр в.ренесси? XIV? Урока п.т.млетесси? _ Ачасем: сире урок кил.шр.-и? М.нш.н? _ Паян эпир сир.нпе урокра м.н-м.н турёмёр? _ Теп.р урокра сир.н м.н-м.н тёвас килет? _ Сир.н шутпа: паянхи урок м.нле иртр.? XV? Ачасен .=не хак парасси? XVI? Урока в.=лесси? _ Урок п.тр.? Урокшён тавтапу=? _ Сывё пулёр: ачасем? _ Тепре т.л пуличчен? Хушма материал Дежурнёя кала=тарни? Учитель% Паян класра кам дежурнёй? Ача (вырёнтан ура =ине тёрса)% Паян класра эп. дежурнёй? Мана Чапуркина Аниса тесе ч.не==.? (Эп. Чапуркина Аниса ятлё?) Эп. Шупашкарти (Шупашкар хулинчи) п.т.м.шле вётам п.л\ паракан 12-м.ш номерл. шкулта 6-м.ш Б клсра в.ренет.п? Учитель% Доска умне тух: тархасшён! Ача (доска ум.нче)% Хал. ик. пин те тёххёрм.ш =ул пырать? Паян нарёс уйёх.н тёххёрм.ш.? Тунти кун? Хал. ви==.м.ш урок пырать? Класра ??? =ук: ыттисем пурте пур? (Класра пурте пур?) Класс урока хат.р? Ачасен хушма ыйтёв.сем 1? Эс. хё=ан (=ул: уйёх: число) =уралнё? 2? Эс. ё=та =уралса \сн. ? 3? Хал. эс. ми=ере? Учитель% _ +анталёкпа паян кам паллаштарать? Ача (вырёнтан ура =ине тёрса)% +анталёкпа паян эп. паллаштратёп? Мана Чапуркина Аниса тесе ч.не==.? (Эп. Чапуркина Аниса ятлё?) Эп. Шупашкарти (Шупашкар хулинчи) п.т.м.шле вётам п.л\ паракан 12-м.ш номерл. шкулта 6-м.ш Б клсра в.ренет.п? Учитель% Доска умне тух: тархасшён! Ача (доска ум.нче паянхи =анталёкпа т\р килекен предложенисене калать)% +анталёкпа паллаштарни? 1? Хал. х.л (=уркунне: =улла: к.ркунне)? 2? Кёрлач (нарёс: пуш: ака: =у: =.ртме: утё: =урла: авён: юпа: ч\к: раштав) уйёх. пырать? 3? Кун к.ске: =.р вёрём? +.р к.ске: кун вёрём? Кун вёрёмланса пырать? 4? Паян урамра ик. градус ёшё (сив.)? +анталёк ёшё (пёчё: шёрёх: сулхён: сив.) тёрать? 5? Х.вел (х.ртсе) пёхать (пёхмасть)? Х.вел пёхать: анчах х.ртмест? Т\пе янкёр таса: кён-кёвак тёрать? Х.вел курёнмасть: вёл п.л.т хы=не пытаннё? 6? +анталёк уяр (п.л.тл.: т.кс.м: ёмёр)? 7? Лёпкё =ил в.рет? +ил кёшт кёна в.ркелет? +ил в.рмест? +ур=.ртен сив. =ил в.рет? Кёнтёртан ёшё (лёпкё) =ил в.рет? 8? +анталёк т\лек? 9? Урамра шурё (й.пе) юр =ёвать (=умасть)? Ёшё (сив.) =умёр =ёвать? В.т. =умёр п.р.хет? 10? +.р =инче шурё юр выртать? П.т.м =.р юрпа вит.нн.? +.р =инчи юр ир.лет? Сим.с курёк шётать? 11? Юхан шывсемпе к\л.сем: =ырмасем: п.весем хулён пёрпа вит.нн.? Хулён пёр: шурё юр ир.лет? +ырмасенче к.рлесе шыв юхать? 12? +улсем вырён.-вырён.пе пёрлак? +улсем таса мар: пылчёклё? +улсем =ине пылчёк тухать? +улсем тусанлё? +улсем й.пе? 13? Йывё=сем =ап-=ара (шап-шурё: сип-сим.с)? Йывё=-курёк сим.с тум тёхёнать? Йывё= =ул=исем сарё: хёмёр: сим.с: х.рл. т.сл.? 14? Мана паянхи =анталёк кил.шет (кил.шмест): м.нш.н тесен ??? Ачасен хушма ыйтёв.сем 1? +улталёк вёхёч.сене каласа тух: тархасшён! 2? К.рхи (х.ллехи: =урхи: =уллахи) уйёхсене каласа тух: тархасшён! 1? Эс. =улталёкён хёш вёхёт.нче =уралнё? 2? Эс. м.нле уйёхра =уралнё? 3? Сана =улталёкён хёш вёхёч. ытларах кил.шет? М.нш.н? Учитель% _ Теп.р урок хё=ан пулать? Ача дневнике у=ать (вырёнтан ура =ине тёрса)% Теп.р урок тунти кун: нарёс уйёх.н 11-м.ш.нче: пилл.км.ш урок: вун п.ррем.ш кабинетра пулать? Ачасен хушма ыйтёв.сем 1? Эс. ё=та (хёш хулара) пурёнатён? 2? Эс. шкулта ми=ем.ш =ул чёваш ч.лхи в.ренет.н? 3? Сир.н чёваш ч.лхи урок. эрнере ми=е хут пулать: хёш кунсенче? |
Программа по формированию навыков безопасного поведения на дорогах... «Виды преобразования текста» сокращение текста, план (стр. 170-171), тезисы (стр. 173), упр. 324, выписки (стр. 175), конспект (стр.... | Программа по формированию навыков безопасного поведения на дорогах... Стр. 34, стр. 177 §6 – использование грамматических времён и конструкций для выражения будущего | ||
Программа по формированию навыков безопасного поведения на дорогах... Сравнительная оценка реакционной способности альдегидов и кетонов (составить уравнения реакций), способы получения альдегидов и кетонов... | Урок «Монотипия» стр. Открытое занятие для детей и родителей стр.... Урок «Монотипия» стр | ||
Конспект урока русского языка в 6 классе на тему «БуквыЧиЩв суффиксах чик и -щик» Материал: учебник, стр. 177-178, карточки с заданиями, дополнительные материалы к уроку | Ещё раз о хозрасчёте стр. 202 Последний штрих стр 204 Что происходит на хлебном фронте стр. 164 О неиспользованных резервах стр. 168 О модернизации стр. 171 Нэп по Ленину в исполнении... | ||
Урок №2 стр. 10 Урок №3 стр. 20 Рабочая программа составлена в соответствии с Программой общеобразовательных учреждений. Литература 5-11 классы (Базовый уровень)... | Реферат Отчет 175 стр., 4 приложений, 6 табл., 65 источников правила... Правил, пояснения к ответам гу «гги» на замечания и предложения гу «вниигми-мцд» | ||
2 «А» Математика Пособие: стр. 139 №1,2,3; стр. 143 №1,2,3; стр. 145 №1,2,3; стр. 149 №2,3; стр. 158 №3,4,6 | Тема : «Бабочки» Стр. 71, упр. 45. Учить стихотворение наизусть Повторить слова, стр. 98, упр. 4, стр. 104 105. Упр. 3(1,2) перевод | ||
Тема: «Веселая бабочка и грустный муравей» (техника – метод тычка) Стр. 71, упр. 45. Учить стихотворение наизусть Повторить слова, стр. 98, упр. 4, стр. 104 105. Упр. 3(1,2) перевод | Урок Тема, стр учебника Введение в визуальную коммуникацию (Adobe Photoshop, учебник «Информационная культура» 10 класс) | ||
Тема: Двумерные массивы. Цель Место работы: моу «Средняя общеобразовательная школа №177 с углубленным изучением отдельных предметов» Ново-Савиновского района г.... | Урок английского языка Учитель: Устьянцева Надежда Викторовна Выполнение упр. 63 стр. 81 (заполнить декларацию в Рабочей тетради, использую Приложение 5 на стр. 200 в учебнике) | ||
Программа по формированию навыков безопасного поведения на дорогах... ... | Требования к письменным работам Объем текста работы Объем текста работы определяемом видом работы: выпускная квалификационная работа – 50-75 стр.; курсовая работа – 25-30 стр.; реферат... |