Скачать 86.03 Kb.
|
Е??С?Перепелкина Урок теми% «+ёкёртан асли =ук»(6 класра ирттерн. урок план.) Урок т.с.% Пуплеве аталантармалли урок? Проект урок.? П.л\ т.ллев.% 1? Ачасен кала=у: =ыру ч.лхине аталантарасси? 2? Сочинени =ырма хат.рлесси? Сапёрлёх т.ллев.% +.р .=чен.сене хисеплеме: =ёкёра упрама: .=чен пулма в.рентесси? Илемл.х т.ллев.% Сёвёсене тишкерн. май илемл.х мел.сене туптарасси? Урок мел.семпе меслеч.сем% Учитель сёмах.: сёнав-тишкер\: ыйту-хурав: сёвёсенчи т.сл.хсене илемл. вуласси: п.т.млет\сем тёвасси: кирл. вырёнсене вуласа тишкересси? Урокра кирл. япаласем% Таса ал шёлли =ине хунё =авра =ёкёр? Ачасем хат.рлен. материал% ваттисен сёмах.сем: юрёсем: тупмалли юмахсем: сёвёсем: \керч.ксем: п.ч.к буклетсем? Курёмлёх хат.р.сем% к.некесен выставки: реферат? 1? Е? Лисина? +ёкёр ч.лли? 2? А? Артемьев? +ёкёр хак.? 3? И? Топрисов? +ёкёр сёмси? 4? А? Васильва? +ёкёр пи=ет? 5? А? Платонов? Сухой хлеб? Кластер: синквэйн: кроссворд: викторина? Техника хат.р.сем% Магнитофон: проигрыватель? Словарь .=.% Укёлча – ял х.рри: околица* Тулёх – пуян* алка – хёлха =акки Т.вве лара==. .м.тсем – пу=тарёна==.* Итле п.р си – п.р хушё* П\лме – тырё хумалли вырён: Лар* Урок эпиграф.% Мухтав та пехил .м.р-.м.рне Тарпа тёварланнё ыраш =ёкёрне?! (Митта Ва=лей.) Тыт: тёванём: асра% Ан т.прет =ёкёра: Вёл пулсан _ эс пуян Хёвна Вёйлё туян? Пуплеве аталантарас хёнёхусем% 1? Сёвёсене илемл. вулама хёнёхтарасси? 2? Ыйтусене хуравлама хёнёхтарасси? 3?Вулав хёвёртлёхне: илемне аталантарасси? 4?/керч.ксем тёрёх ачасене ч.лхепе калама хёнёхтарасси? Урок тытём.% 1 утём? Ачасене темёпа кёсёклантарса яни? 2 утём? Текстсене ёнланни: ёса хывни? 3 утём? Текстсенчи пулёмсем пирки шухёшлани: п.т.млет\сем туни? Ачасен пултарулёхне аталантарни? 4 утём? Вёйё? 5 утём? Урока п.т.млетни? Киле .= пани? Урок й.рки% 1 утём? Класа й.ркелесси? Темёпа кёсёклантарса яни? Проигрывательпе « Алран кайми аки_сухи» юрё янёрать? Учитель% Ачасем: эсир м.нле юрё итлер.р; Ачасем кала==.? --- +апла: « Алран кайми аки_сухи» юрё ? Ку юрёра .= =инчен: =ёкёр =инчен калать? Авалхи к.реке юрри ку? М.н авалтан чёваш =.р .=чен. =ёкёртан асли =ук тен.? Ахальтен мар .нт. чёвашсен паллё поэч.: пир.н ентеш Митта Ва=лей. =апла =ырнё% Мухтав та пехил .м.р-.м.рне Тарпа тёварланнё ыраш =ёкёрне! Эпир те паянхи урока =ёкёра халаллатпёр? Паянхи урок ыттисенчен питех те уйрёлса тёрать? Паян эсир хёвёр т.лл.н хат.рленсе килнине кётартса паратёр?Сире киле «+ёкёртан асли =ук» темёпа ви=. хайлав тёрёх хат.рленме хушса янё? +ёкёр! Ытла та асамлё сёмах-=ке вёл! Унён пурнё=ри хакне: п.лтер.шне каласа пама сёмах та =итес =ук? Вёл_=.р_анне паракан хаклёран та хаклё пуянлёх? +ёкёр .м.ртенпех хисепре? Ахальтен мар пурте ун ум.нче пу= тайса «+ёкёртан асли =ук»:-тен.? «Тыт: тёванём:асра% Ан т.прет =ёкёра: Вёл пулсан-эс пуян: Хёвна вёйлё туян»? 2 утём? Текстсене ёнланни: ёса хывни? Баскакова Ирина Алексей Ворьобьев =ырнё «+урхи хирте» сёвва вулать? Учитель% М.нле \керч.ксем тухса тёра==.-ха пир.н ку= умне; Ача% Укёлчаран тухсанах тёван уй-хир пу=ланать? Ёна курсассён савёнатён: м.нш.н тесен калчара =урхи .=-пу=: тем т.рл. сасё пур пек туйёнать? +\лтен =\ле \сет =.н тырё: шалтан шала ярать тымар? В.ренекен словарь .=не вуласа парать% укёлча: тулёх: алка??? Ача% Эп. =ак сёвёри илемл.х мел.сене тупрём? 1? +урхи .=-пу=: тем т.рл. сасё пурна==. сим.с калчара (сёпатлантару) 2? Тёван уй-хир: ??сывлатён ир.к у==ёнрах (сёпатлантару) 3? ,=чен =ын туйём. пек тулёх (танлаштару) 4? Т.вве лара==. .м.тсем (сёмах =аврёнёш.) Учитель% Хирте =ит.нтерн. тырёран =ёкёр п.=ерн.? +ав тери тутлё: кёпёшка вёл? «+ёкёр» сёвва итлесе пёхар-ха тата? Баранова Оксана «+ёкёр» сёвва вулать? Учитель% М.нле шухёш-туйём: м.нле \керч.ксем тухса тёч.= сир.н ума; Ача% +ак сёвва вуласан эп. =акён пек \керч.к куратёп? Асанне =ёкёр п.=ерн. те с.тел =ине таса ал шёлли =ине хунё? Вёл ёшё: =ап-=аврака: тутлё? +ёкёр ч.ллине асёрханса алё =ине хуратёп? +ёкёра упрамалла: хисеплемелле? +ак сёвё тёрёх эп. \керч.к те турём? (кётартать) В.ренекен% «+ёкёр» сёвё илемл.х мел.семпе те пуян? т.ш мул (метафора) =.р чёмёр. ев.р =авра (танлаштару) =.н =ёкёр куратёп умра ун пич._тин тухнё х.вел (танлаштару) них=ан =ёкёртан ан пул аслё (ваттисен сёмах.) пуян к.р тимлер. парне (метафора) В.ренекен% Эп. =ак сёмахсен синоним.сене словарьте тупрём? ислетр. _ п.р чарёнмасёр =ур. й.пе _ н\рл. тимлер. _ тёрёшр. х.лхемл.н _ =улёмлён сав _ юрат: кил.штер астив _ тутан: =исе пёхсам тертл.: асаплё: х.н _ хурлё т.ш. _ тырё п.рчи Учитель% С.тел =инчи =авра =ёкёр тар тёкса .=лемес.р пулмасть? Ёна эпир: ялта пурёнакансем: =ав тери аван п.летп.р те: ёнланатпёр та? В.ренекен% Манён атте _ тракторист??? Ача% Эп. хамёр ялти агроном =инчен реферат =ыртём? Унта Кошкин Г?А? пурнё=.пе пултарулёхне =утатса панё? Вёл Чёваш Республикин тава тив.=л. агроном. ята тив.=н.? Георгий Аркадьевич =ёкёр туса илесси м.н тери йывёр .= пулнине каласа пач.? Юлашки ви=. =улта пир.н «Звезда» ял ху=алёх кооператив.нче =акён пек кётартусем пулнё (таблицёпа паллаштарать)
Учитель% Ева Лисина =ырнё «+ёкёр ч.лли» калав.нче те =ёкёр сёмах пит. =ив.ч тёрать?+ак калава автор вёр=ё хы==ёнхи =улсенче вы=ёпа вилн. +.ньял ачисене асёнса =ырнё? (Ача хайлав содержанине к.скен каласа парать)? Кирл. вырёнсене магнитофонпа итлеттерет? Х.рача% Эп. «+ёкёр ч.лли» калав тёрёх =акён пек ви==.лл. дневник =ыртём?
Икк.лл. дневник %
3 утём? Текст пирки шухёшлани?Ачасен пултарулёхне аталантарни? В.ренекен% Эп. «+ёкёр ч.лли» калав тёрёх викторина хат.рлер.м? 1? «+ёкёр ч.лли» калава кам =ырнё; 2?Калаври т.п сёнарсене кала? 3?Амёш. Еляна кам патне ярать; 4?Тухтёр в.сене хёмёл =улмалли хут парать _ и; М.нш.н; 5? Еляпа Лисук столовёй.нче м.н иле==.; +ёкёрне =ие==.-и в.сем; 6?Еля м.нле т.л.к курать; Ачасем п.рин хы==ён тепри хёйсем хат.рлесе килн. кластерсене:синквэй.сене вула==.? лёпкё кёмёллё маттур Еля сисемл. .=чен тирпейл. =еп.= чун-ч.релл. =ем=е кёмёллё =амрёк х.р ача Еля пултаруллё туйёмлё тав=ёруллё Еля аппёш. айван хурланчёклё Лисук чирл. хёрав=ё й.рм.ш асаплё Андреев Саша%Эп. тупмалли юмахсем тупса =ыртём? 1?Кёмакара Алюш п.==и выртать(кукёль) 2?Кёмака ай.нче х.ресл. тенк. выртр.(пашалу) 3?+иелти хытё: варри =ем=е: ай. шурё(+ёкёр) /керч.ксем тёрёх калавсем тёвасси? Баскакова Ирина к.неке выставкипе паллаштарать? 4 утём? Урока п.т.млетни? Киле .= пани? Учитель% Темёна п.т.млетн. май эпир м.н калама пултаратпёр; +ёкёр туса илме =ёмёл _ и; Тата =ёкёр =ын пурнё=.нче м.нле вырён йышёнса тёрать; (Ачасен хурав.сем ) __ +апла: чи сёвапли: чи хакли: чи тутли вёл _ =ёкёр? +ёкёрсёр пурнё= =ук? +ёкёр! Эс. халёхён тар тёкса: п.т.м чун х.лхемне парса тупнё хаклёран та хаклё ырлёх: хаклёран та хаклё пуянлёх? Эс. _ =.р-анне-м.р парний.? Эпир алла =ёкёр тытса тупа тёватпёр: ин=е =ула тухса каятпёр? _ Паян эпир =ак урокра хамёра валли м.н илт.м.р; (Ачасен хурав.сем)? Учитель% +ёкёр умне пырсан _ пу=а тая==.? Кёкёр =умне тытса каса==.? Пу= таймасан _ ёс тайёлать Пурнё= тени сая каять? Ватёсем =апла кала==.? Ватёсем п.лсе кала==.? Оценкёсем лартни? Киле .= пани? «+ёкёртан асли =ук» темёпа сочинени =ырса килмелле? (Луиза Юманкка _ Лисук _ Геннадий Айхипе Ева Лисина =ырав=ёсен п.р тёван.? Ачаранпах инвалид? Вулама% «Халёх шкул.» журнал: 1997 =ул: 4№: 87 стр? ) |
Урок конкурс 10. Интегрированный урок >11. Межпредметный урок 12.... Изменение временных рамок, оптимальный временной вариант –1,5 астрономических часа. (Нерегламентированный урок) | Расписание звонков: 1 урок 00 45 2 урок 55 10. 40 3 урок 10. 50 11.... Муниципальное образовательное учреждение «Домозеровская средняя общеобразовательная школа» расположена по адресу: 162645, Вологодская... | ||
Урок формирования знаний Конференция, урок-диспут, урок-лекция, урок-экскурсия,, урок-поиск, урок снежный ком и др | План проведения мероприятий предметов эстетического цикла Открытый урок «Волейбол 5 б 1 урок Курносова О,А. 9 12. 03 Открытый урок «Укрепление осанки» | ||
Технологическая карта развития творческих способностей учащихся на уроке Уроки когнитивного типа: урок-концепт, урок-наблюдение, эксперимент, исследование объектом, лабораторный урок, урок конструирование... | Программа по формированию навыков безопасного поведения на дорогах... Наряду с обычными уроками я провожу следующие формы уроков: урок-исследование, урок-экскурсия, урок-путешествие, урок-обзор, урок-расследование,... | ||
Программа по формированию навыков безопасного поведения на дорогах... Современный рынок труда. 28 урок. Пути получения профессии. 29 урок. Навыки самопрезентации. 30 урок. Стратегия выбора профессии.... | Урок пресс-конференцию, урок-викторину, урок-соревнование, урок-презентацию... Зачастую дети принимают все, что видят по телевизору и в Интернете, за чистую монету. Они не всегда умеют распознать манипулятивные... | ||
Урок на тему: Урок путешествие в страну «Пропорция» Оборудование: Компьютер, мультимедийный проектор, экран, доска, плакат(план маршрута) | Урок немецкого языка Классный час Урок химии Урок химии Уроки химии... | ||
Программа по формированию навыков безопасного поведения на дорогах... Обосновывается ли место данного урока в теме, разделе, курсе, его тип (вводный урок, урок изучения, урок закрепления изученного ранее... | Урок – последний урок в теме. Учебный предмет Урок входит в тематический блок "Россия первой четверти XVIII века", проводимый урок – последний урок в теме | ||
Урок русского языка в 6 классе «Словари копилки слов» Данный урок- это один из нетрадиционных уроков, который можно проводить как вводный, так и обобщающий. Примером обобщающего урока... | Урок технологии. 9 класс. Основы предпринимательства. Урок: Бизнес-план. Цели Соответствует государственным требованиям к минимуму содержания и уровню подготовки выпускников по специальности 080110 | ||
План Факт Лексика Грамматика 1 Вводный урок: урок обобщающего повторения,... | Урок обобщающего повторения и систематизации знаний, урок проверки... Типы уроков определяются, исходя из дидактических задач, и могут быть: вводный урок, урок предъявления и изучения нового учебного... |