Программа по формированию навыков безопасного поведения на дорогах и улицах «Добрая дорога детства» 2





Скачать 306.23 Kb.
НазваниеПрограмма по формированию навыков безопасного поведения на дорогах и улицах «Добрая дорога детства» 2
страница1/3
Дата публикации25.02.2014
Размер306.23 Kb.
ТипДокументы
100-bal.ru > Информатика > Документы
  1   2   3

Listening

Speaking: functions and activities

Reading

Writing

Educational and crosscultural dimension

Vocabulary and structures

Date

UNIT 1 SUMMER IS FUN! РАЗДЕЛ 1 ЛЕТО – ЭТО ВЕСЕЛО!

LESSON 1 WELCOME BACK! УРОК 1 Добро пожаловать снова в школу. (ЧАС 1) ВВЕДЕНИЕ ЛЕКСИЧЕСКИХ ЕДИНИЦ ПО ТЕМЕ.




Greeting after a long absence

Reading for specific information: finding information in a book

Reading for gist




Strategies for finding information in a book

Greetings

Classroom language

The language of rubrics



LESSON 2 THIS SUMMER WAS FUN! УРОК2 ЭТО ЛЕТО БЫЛО ВЕСЕЛЫМ! (ЧАС 1) АКТИВИЗАЦИЯ ЛЕКСИКИ В РЕЧИ

Listening for detail:

Dima`s talk

Talking about summer holidays

Reading for specific information and for detail: Dima`s letter







Go roller skating high Mars soon

Going to for planned actions

Past simple for narration




LESSON 3 MY BEST HOLIDAY!УРОК 3 МОИ ЛУЧШИЕ КАНИКУЛЫ! (ЧАС 1) РАЗВИТИЕ НАВЫКОВ АУДИРОВАНИЯ.

Listening for detail and for specific information: Jane`s trip to Moscow

Asking questions about summer holidays

Reading for gist:

Max`s fantasy holiday






Amazon blini delicious everything jungles Red Square the Kremlin the Bolshoi Theatre things trip past simple (questions)




LESSON 4 WE WERE PLAYING FOOTBALL. УРОК 4 МЫ ИГРАЛИ В ФУТБОЛ.! (ЧАС 1) РАЗВИТИЕ НАВЫКОВ ПИСЬМА.




DESCRIBING a background situation using the past continuous tense

Reading for gist:

A cringe-making story

Writing a narrative with description




Angry kick laugh Wonderland

Past cont to describe a background action or situation




LESSON 5 СRINGE!. УРОК 5 СТРАШНАЯ ИСТОРИЯ. (ЧАС 1) РАЗВИТИЕ НАВЫКОВ УСТНОЙ РЕЧИ.




Telling a cringe-making story

Reading for detail

Analyzing a story structure: cringe-making story

Writing a cringe-making story

Talking about embarrassing situations in order to overcome embarrassment

Coin crazy cringe cringe-making fall-fell fountain run around run away scream shine slip stage suddenly wasp




LESSON 6 SUMMER STORY CONTEST УРОК 6 КОНКУРС НА ЛУЧШИЙ РАССКАЗ О ЛЕТЕ (ЧАС 1) РАЗВИТИЕ НАВЫКОВ УСТНОЙ РЕЧИ

(ЧАС 2) ГАММАТИКА: PAST SIMPLE VS PAST PROGRESSIVE




TELLING A STORY ABOUT SUMMER ADVENTURES




Writing and telling a cringe-making story

Evaluating stories according to different criteria

.




UNIT 2 READING? IT`S GREAT! РАЗДЕЛ 2 ЧТЕНИЕ – ЭТО ЗДОРОВО!.

LESSON 1 BOOKS, BOOKS, BOOKS УРОК 1 КНИГИ, КНИГИ, КНИГИ (ЧАС 1) ВВЕДЕНИЕ ЛЕ ПО ТЕМЕ

Listening for gist

Listening for detail: Talking about books

Talking about different types of books

Reporting about a survey

Expressing agreement/disagreement










Adventure agree boring detective disagree exciting fairy tale great magic silly spy wildlife

I agree. I disagree.

I think fairy tales are funny. What books do you like?




LESSON 2 CHOOSE A BOOK УРОК 2 ВЫБЕРИ КНИГУ (ЧАС 1) АКТИВИЗАЦИЯ ЛЕКСИКИ В РЕЧИ

Listening for detail: In the library

Expressing wants and wishes using I`d like to

Speaking about favourite books

Reading for detail:

A catalogue





Finding information in a catalogue

On cassette

What books would you like to read? I`d like to read…




LESSON 3 I CAN READ ENGLISH BOOKS. УРОК 3 Я МОГУ ЧИТАТЬ АНГЛИЙСКИЕ КНИГИ. (ЧАС 1) РАЗВИТИЕ НАВЫКОВ УСТНОЙ РЕЧИ

(ЧАС 2) РАЗВИТИЕ НАВЫКОВ ПРОСМОТРОВОГО ЧТЕНИЯ




Talking about reading and about using the dictionary

Reading quickly for gist: A book blurb




Learning terminology to talk about language (noun)

Learning to detail with unknown words

Practicing dictionary skills

Across be afraid be interested dictionary entry far island noun title transcription translation treasure word class

I`d like to read this book.




LESSON 4 I LOVE BOOKS. УРОК 4 Я ЛЮБЛЮ КНИГИ. (ЧАС 1) РАЗВИТИЕ НАВЫКОВ ГОВОРЕНИЯ




Talking about a story

Pp have read and expressing opinions about it

Interpreting and responding to a story

dealing with unknown words




Practicing dictionary skills

Bottom field ghost stairs stone tower

There was/there were

Past simple for narration




LESSON 5 FAMOUS WRITERS. УРОК 5 ИЗВЕСТНЫЕ ПИСАТЕЛИ. (ЧАС 1) РАЗВИТИЕ НАВЫКОВ АУДИРОВАНИЯ.

Listening for detail:

Interview with John

Escot


Talking about a famous British author

Reading for detail:

John Escot

Reading for gist:

Harry Potter website

Practicing dictionary skills

Learning terminology to talk about language (adjective)

Learning how to find information about a writer

Learning about popular modern writers

Adjective top writer

Yes/No questions

Wh-questions




LESSON 6 FAVOURITE BOOKS УРОК 6 ЛЮБИМЫЕ КНИГИ (ЧАС 1) РАЗВИТИЕ НАВЫКОВ ЧТЕНИЯ.




Expressing opinions about books

Giving advice about books using I`d recommended…


Reading for detailed information;

Book reviews

Writing book reviews

Reading and writing about books

Learning to appreciate books

Book review character main opinion recommend sentence

Would you like to read this book? I`d like to read…




LESSON 7-8 PROGRESS PAGE PROJECT A BOOK FAIR УРОК 7-8 ПРОВЕРКА ЗНАНИЙ. КНИЖНАЯ ЯРМАРКА. (ЧАС 1) РАЗВИТИЕ НАВЫКОВ УСТНОЙ РЕЧИ.

UNIT 3 WHAT FUN! РАЗДЕЛ 3 ВЕСЕЛО!.

LESSON 1 THINGS I LIKE. УРОК 1 ВОТ ЧТО Я ЛЮБЛЮ. (ЧАС 1) ВВЕДЕНИЕ И АКТИВИЗАЦИЯ ЛЕКСИКИ В РЕЧИ.

Listening for specific information:

Children talk about what they like doing

Talking about people`s interests

Reading for gist

:what children like doing

Writing a letter to a new pen pal

Writing an informal letter

Learning about children`s interests in different countries

Developing translation skills

Coin be good at (doing) something feed go diving hate(doing) something right stamp take pictures wrong

Love/hate doing something





LESSON 2 FFRIENDLY OR DANGEROUS? УРОК 2 ДРУЖЕЛЮБНЫЙ ИЛИ ОПАСНЫЙ? (ЧАС 1) РАЗВИТИЕ НАВЫКОВ АУДИРОВАНИЯ

Listening for detail:

tarantulas

Talking about pets

Asking about and describing pets

Inferring information, understanding main points and implicit meaning:

My brown beauty

Writing questions for an interview

Learning strategies for dealing with unknown words

Bite friendly harmless pet owner poisonous tarantula

Suffix -ous




LESSON 3 FILMS, VIDEOS, TV 3 ФИЛЬМЫ, ВИДЕО, ТВ. (ЧАС 1) ОБРАЗОВАНИЕ ПРИЛАГАТЕЛЬНЫХ ПРИ ПОМОЩИ СУФФ -OUS.




Expressing likes and dislikes

Expressing approval and disapproval

Making suggestions and coming to an agreement

Talking about favourite TV programmes

Reading for gist and for detail:

A TV guide, a questionnaire







Cartoon comedies documentaries films programmes quiz shows the news series videos
The news is… the Sports News is…





































































































































































  1   2   3

Добавить документ в свой блог или на сайт

Похожие:

Программа по формированию навыков безопасного поведения на дорогах и улицах «Добрая дорога детства» 2 iconПрограмма по формированию навыков безопасного поведения на дорогах...
Проектно-образовательная деятельность по формированию у детей навыков безопасного поведения на улицах и дорогах города
Программа по формированию навыков безопасного поведения на дорогах и улицах «Добрая дорога детства» 2 iconПрограмма по формированию навыков безопасного поведения на дорогах...
Цель: Создание условий для формирования у школьников устойчивых навыков безопасного поведения на улицах и дорогах
Программа по формированию навыков безопасного поведения на дорогах и улицах «Добрая дорога детства» 2 iconПрограмма по формированию навыков безопасного поведения на дорогах...
«Организация воспитательно- образовательного процесса по формированию и развитию у дошкольников умений и навыков безопасного поведения...
Программа по формированию навыков безопасного поведения на дорогах и улицах «Добрая дорога детства» 2 iconПрограмма по формированию навыков безопасного поведения на дорогах...
Цель: формировать у учащихся устойчивые навыки безопасного поведения на улицах и дорогах, способствующие сокращению количества дорожно-...
Программа по формированию навыков безопасного поведения на дорогах и улицах «Добрая дорога детства» 2 iconПрограмма по формированию навыков безопасного поведения на дорогах...
Конечно, главная роль в привитии навыков безопасного поведения на проезжей части отводится родителям. Но я считаю, что процесс воспитания...
Программа по формированию навыков безопасного поведения на дорогах и улицах «Добрая дорога детства» 2 iconПрограмма по формированию навыков безопасного поведения на дорогах...
Поэтому очень важно воспитывать у детей чувство дисциплинированности и организованности, чтобы соблюдение правил безопасного поведения...
Программа по формированию навыков безопасного поведения на дорогах и улицах «Добрая дорога детства» 2 iconПрограмма по формированию навыков безопасного поведения на дорогах...
Всероссийский конкур сочинений «Пусть помнит мир спасённый» (проводит газета «Добрая дорога детства»)
Программа по формированию навыков безопасного поведения на дорогах и улицах «Добрая дорога детства» 2 iconПрограмма по формированию навыков безопасного поведения на дорогах...
Поэтому очень важно воспиты­вать у детей чувство дисциплинированности, добиваться, чтобы соблюдение правил безопасного поведения...
Программа по формированию навыков безопасного поведения на дорогах и улицах «Добрая дорога детства» 2 iconПрограмма по формированию навыков безопасного поведения на дорогах...

Программа по формированию навыков безопасного поведения на дорогах и улицах «Добрая дорога детства» 2 iconПрограмма по формированию навыков безопасного поведения на дорогах...

Программа по формированию навыков безопасного поведения на дорогах и улицах «Добрая дорога детства» 2 iconПрограмма по формированию навыков безопасного поведения на дорогах...

Программа по формированию навыков безопасного поведения на дорогах и улицах «Добрая дорога детства» 2 iconПрограмма по формированию навыков безопасного поведения на дорогах...

Программа по формированию навыков безопасного поведения на дорогах и улицах «Добрая дорога детства» 2 iconПрограмма по формированию навыков безопасного поведения на дорогах...

Программа по формированию навыков безопасного поведения на дорогах и улицах «Добрая дорога детства» 2 iconПрограмма по формированию навыков безопасного поведения на дорогах...

Программа по формированию навыков безопасного поведения на дорогах и улицах «Добрая дорога детства» 2 iconПрограмма по формированию навыков безопасного поведения на дорогах...

Программа по формированию навыков безопасного поведения на дорогах и улицах «Добрая дорога детства» 2 iconПрограмма по формированию навыков безопасного поведения на дорогах...



Школьные материалы


При копировании материала укажите ссылку © 2013
контакты
100-bal.ru
Поиск