№
| Тема урока
| Кол-во
часов
| Тип урока
| Характеристика
деятельности
учащихся
или виды учебной деятельности
| Виды
контроля,
измерители
| Планируемые
результаты
освоения
материала
| Дом
задание
| Дата проведения
|
|
|
|
|
|
|
|
| план
| факт
|
| Перемеш классра вереннине аса илесси
|
|
1-2
| Предложени, самах, саса, сас
пали.
| 2
| Урок-закрепление
| познавательная
| текущая
| Знать изученные правила
| 7-меш
ханахтару
|
|
|
3.
| Самахсене пысак сас паллипе пусласа сыраси.
| 1
| Урок-закрепление
| познавательная
| текущая
| Знать изученные правила
| 13-меш
ханахтару
|
|
|
4.
| Тереслев есе
| 1
| Урок-закрепление
| познавательная
| текущая
| Знать изученные правила
| 19-меш
ханахтару
|
|
|
| Саса тата сас палли
|
|
|
5-6
| Алфавит
| 2
| Изучение нового матер
| познавательная
| текущая
| Усвоение изучен. мат.
| 25-меш
ханахтару
|
|
|
7.
| Уса сасасемпе хупа сасаем
| 1
| Изучение нового матер
| познавательная
| текущая
| Усвоение изучен. мат
| 36-меш
ханахтару
|
|
|
8.
| Хыта уса сасасемпе семсе уса
сасасем.
| 1
| Изучение нового матер
| познавательная
| текущая
| Усвоение изучен. мат
| 46-меш
ханахтару
|
|
|
9.
| Хыта хупа сасасем семсе
хупа сасасем
| 1
| Изучение нового матер
| познавательная
| текущая
| Усвоение изучен. мат
| 55-меш
ханахтару
|
|
|
10.
| Сывлах сунаси, сывпуллашаси
(пуплеве аталантармалли урок)
| 1
| Изучение нового матер
| познавательная
| текущая
| Усвоение изучен. мат
| Выучить правило
|
|
|
11.
| Тереслев есе. Диктант
| 1
| Урок обобщение
| познавательная
| текущая
| Умение исполь.прав
| Повторить правило
|
|
|
12.
| Творчество есе. Изложени
«Ике качака таки»
| 1
| Урок обобщение
| познавательная
| текущая
| Умение исполь.прав
| -
|
|
|
13.
| Хыта уса сасалла самахсенче
Семселех пали сыраси.
| 1
| Изучение нового матер
| познавательная
| текущая
| Усвоение изучен. мат
| 74-меш
ханахтару
|
|
|
14.
| Хыта уса сасалла самахсенче
Семселех пали сыраси
| 1
| Изучение нового матер
| познавательная
| текущая
| Усвоение изучен. мат
| 85-меш
ханахтару
|
|
|
15.
| Уйаракан семселех пали сырасси
| 1
| Изучение нового матер
| познавательная
| текущая
| Усвоение изучен. мат
| 92-меш
ханахтару
|
|
|
16.
| Варам хупа саса ике пер пек
сас пали сырса палартни
| 1
| Изучение нового матер
| познавательная
| текущая
| Усвоение изучен. мат
| 97-меш
Ханахтару
|
|
|
17.
| Таванлах хуранташлах самахсем
| 1
| Изучение нового матер
| познавательная
| текущая
| Усвоение изучен. мат
| Повторить изуч.прав.
|
|
|
18.
| Тереслев есе. Диктант.
| 1
| Урок обобщение
| познавательная
| текущая
| Умение исполь.прав
| 5пред. сырма
|
|
|
19.
| Творчество есе.Изложени.
| 1
| Урок обобщение
| познавательная
| текущая
| Умение исполь.прав
| -
|
|
|
20.
| Вырас челхинчен
хаш-пер самахсем
| 1
| Изучение нового матер
| познавательная
| текущая
| Усвоение изучен. мат
| 111-меш
ханахтару
|
|
|
21.
| Орфографи словаре.
| 1
| Изучение нового матер
| познавательная
| текущая
| Усвоение изучен. мат
| 120-меш
ханахтару
|
|
|
22-23
| Самах сыпаке.
| 2
| Изучение нового матер
| познавательная
| текущая
| Усвоение изучен. мат
| 125-меш
ханахтару
|
|
|
24
| Самахсене пер йеркерен тепер йеркене кусарасси
| 1
| Изучение нового матер
| познавательная
| текущая
| Усвоение изучен. мат
| 135-меш
ханахтару
|
|
|
25.
| Текст
| 1
| Изучение нового матер
| познавательная
| текущая
| Усвоение изучен. мат
| 146-меш
ханахтару
|
|
|
26.
| Тереслев есе. Диктант.
| 1
| Урок обобщение
| познавательная
| текущая
| Умение исполь.прав
|
|
|
|
| Самах. Япала яче.
|
|
|
27-28.
| Кам? Мен? ыйтулла самахсем
| 2
| Изучение нового матер
| познавательная
| текущая
| Знать изученные правила
| 156-меш
ханахтару
|
|
|
29.
| Пер япалана пелтерекен самахсем
| 1
| Изучение нового матер
| познавательная
| текущая
| Усвоение изучен. мат
| 180-меш
ханахтару
|
|
|
30.
| Япала нумайине пелтерекен
самахсем
| 1
| Изучение нового матер
| познавательная
| текущая
| Усвоение изучен. мат
| 185-меш
ханахтару
|
|
|
31.
| Сын ячесене, хушамачесене,
ашше ячесене пысак сас паллинчен пусласа сырасси
| 1
| Изучение нового матер
| познавательная
| текущая
| Знать изученные правила
| 194-меш
ханахтару
|
|
|
32.
| Творчество есе.
| 1
| Урок обобщение
| познавательная
| текущая
| Умение исполь.прав
| Повторить правило.
|
|
|
33.
| Палашу самахесем.
| 1
| Изучение нового матер
| познавательная
| текущая
| Усвоение изучен. мат
| Написать из
словаря 6 сл.
|
|
|
34.
| Вылах- черлех ячесене пысак
сас паллирен пусласа сырасси
| 1
| Изучение нового матер
| познавательная
| текущая
| Знать изученные правила
| 200-меш
ханахтару
|
|
|
35.
| Хула, ял, урам ячесене пысак сас паллинчен пусласа сырасси
| 1
| Изучение нового матер
| познавательная
| текущая
| Усвоение изучен. мат
| 212-меш
ханахтару
|
|
|
36.
| Юхан шыв ячесене пыак сас паллинчен пусласа сырасси
| 1
| Изучение нового матер
| познавательная
| текущая
| Усвоение изучен. мат
| 214-меш
ханахтару
|
|
|
37.
| Пелтеру сырасси
| 1
| Изучение нового матер
| познавательная
| текущая
| Усвоение изучен. мат
| 221-меш
ханахтару
|
|
|
38.
| Тереслев есе. Диктант.
| 1
| Урок обобщение
| познавательная
| текущая
| Умение исполь.прав
| Повторить правило
|
|
|
39.
| Творчество есе.
| 1
| Урок обобщение
| познавательная
| текущая
| Умение исполь.прав
| Написать текст.
|
|
|
| глагол
|
|
|
40-
43.
| Мен тавать? Мен тавассе?
ыйтури глаголем.
| 4
| Изучение нового матер
| познавательная
| текущая
| Знать изученные правила
| 230-меш
ханахтару
|
|
|
44-45.
| Хиресле тата перешкел пелтерешле глаголсем
| 2
| Изучение нового матер
| познавательная
| текущая
| Усвоение изучен. мат
| 268-меш
ханахтару
|
|
|
46.
| Тав тавасси.
| 1
| Изучение нового матер
| познавательная
| текущая
| Усвоение изучен. мат
| 267-меш
ханахтару
|
|
|
47.
| Тереслев есе. Диктант.
| 1
| Урок обобщение
| познавательная
| текущая
| Умение исполь.прав
| -
|
|
|
48.
| Творчество есе.
| 1
| Урок обобщение
| познавательная
| текущая
| Умение исполь.прав
|
|
|
|
| Пала яче
|
|
|
49.
| Япала паллине пелтерекен самахсене менле ыйту лартса тупасси
| 1
| Изучение нового матер
| познавательная
| текущая
| Знать изученные правила
| 307-меш
ханахтару
|
|
|
50.
| Тесе пелтерекен самахсем
| 1
| Изучение нового матер
| познавательная
| текущая
| Усвоение изучен. мат
| 321-меш
ханахтару
|
|
|
51.
| Сына санлакан самахсем
| 1
| Изучение нового матер
| познавательная
| текущая
| Усвоение изучен. мат
| 333-меш
ханахтару
|
|
|
52.
| Сыру сыраси
| 1
| Изучение нового матер
| познавательная
| текущая
| Усвоение изучен. мат
| 338-меш
ханахтару
|
|
|
53.
| Хиресле пелтерешле пала ячесем
| 1
| Изучение нового матер
| познавательная
| текущая
| Усвоение изучен. мат
| 349-меш ханахтару
|
|
|
54.
| Перешкел пелтерешле пала ячесем
| 1
| Изучение нового матер
| познавательная
| текущая
| Усвоение изучен. мат
| 354-меш ханахтару
|
|
|
55.
| Тереслев есе. Диктант.
| 1
| Урок обобщение
| познавательная
| текущая
| Умение исполь.прав
| -
|
|
|
56.
| Творчесво есе.
| 1
| Урок обобщение
| познавательная
| текущая
| Знать изученные правила
| -
|
|
|
|
| Предложени
|
|
|
57.
| Пуплеве предложенисем
сине уйарасси.
| 1
| Изучение нового матер
| познавательная
| текущая
| Усвоение изучен. мат
| 369-меш
ханахтару
|
|
|
58.
| Предложенин теп членесемпе
Кесен членсем.
| 1
| Изучение нового матер
| познавательная
| текущая
| Знать изученные правила
| 383-меш
ханахтару
|
|
|
59.
| Предложении членесем хушшинчи сыхану
| 1
| Изучение нового матер
| познавательная
| текущая
| Усвоение изучен. мат
| 391-меш
ханахтару
|
|
|
60.
| Калулла, ыйтулла, кашкарулла
предложенисем
| 1
| Изучение нового матер
| познавательная
| текущая
| Усвоение изучен. мат
| 408-меш
ханахтару
|
|
|
61.
| Тереслев есе. Диктант.
| 1
| Урок обобщение
| познавательная
| текущая
| Умение исполь.прав.
| -
|
|
|
62.
| Творчество есе.
| 1
| Урок обобщение
| познавательная
| текущая
| Умение исполь.прав
| -
|
|
|
|
| 2-меш класра вереннине петемлетесси
|
|
|
63-66.
| 2-меш класра вереннине петемлетесси
| 1
| Урок закрепление
| познавательная
| итоговая
| Усвоение изучен. мат
| 422-меш
ханахтару
|
|
|
67.
| Тереслев есе. Диктант.
| 1
| Контрольный
урок
| познавательная
| итоговая
| Знать изученные правила и уметь их использов
| -
|
|
|
68.
| Творчесво есе.
| 1
| Урок обобщение
| познавательная
| итоговая
| Знать изученные правила и уметь их использов
| -
|
|
|